Sarkac Ayseses değilsin cnm değer 0 larda düşün ben 5 gün kala verdim 3.1 cktı . Sabahta test yaptım çizgi var ama ins hamile olursun cnm
Ayseses Sarkac yaaa ama bu belirtiler niye var belimi doğrultamıyorum normalde adetim de ağrısız olurdu