Kızlar 19+4 hamileyim 1 ay sonra şeker yüklemesi yapılacak, özel hastaneye gidiyorum, doktorum 1 ay sonra geleceksin seker yüklemesi yapicaz dedi, 3 haftada 2 kilo aldığım ve suyumun biraz çok olduğunu söyledi gebelik şekerinden şüphelendi. Kime sorsam şeker yüklemesini sağlık ocağı yapıyor dedi kafam karıştı benimde. Sizler nerede yaptırdınız hastanede mi yoksa sağlık ocağında mi ?