Merhabalar herkese ben bir şey danışmak istiyorum benim normalde 11 nde adet olmam gerekiyordu fakat olmadım gebelik şüphem kendimce yok çünkü kan testinde de hcg 2.3 gibi bir değer çıkmıştı yani negatif ama 2 gündür göğüs ağrım var acaba yumurtlamayla alakalı bir durum mu yoksa adet yaklaştığı için mi oluyor sizce ovulasyon testi de yapmadım ay çok tedirginim napmam gerekir ilişki olsun mu olmasın mı çok kararsızım adetim yakınsa kötü bir şey olur diye korkuyorum 🥺