Mihra5252 2 tane gelişmeyen gebelik 2 tane de boş gebelik geçirdim. Son kürtaj 4 Mayıs. Kürtaj sonrası adeti beklemeden hamile kalan var mı
aysekocaefe Mihra5252 ben kaldım beta testim 200lerde yarın muayene olacağım çok korkuyorum ama yine aynı şeyleri yaşamaktan inşallah sorunsuz bir gebelik olur