Nayas Allah nasip ederse diğer ay sezeryan olcam hanimlar sütüm hemen gelmesse diye bide Aptamil mi alim başka bisey mi önerileriniz var mi ?
Anneeadayi3 Nayas özel de olucaksan sor bence mama konusunu bende istemediler mama getirmemi biz veriyorux sütun gelmezse çıkarken de çocuk doktoru mama yazar zaten dediler
Alyadefne Nayas canım aptamil çok gaz yapıyorlar diyorlar hemde ablam bebeğine kullanıyordu onda çok ciddi gaz sorunu olunca mama değiştirdi similac çok güzel ya da hipp ama aptamil genelde gaz konusunda hep olumsuz