34+4 teyim bebeğim hala ters duruyor
Ben normal doğumu çok istiyorum
Doktorum 37 ye kadar vakti var dedi rahatlatıyor ama alttan alta takıyorum
Evet önemli olan ikimizin de sağlıklı olması , belki de hayırlı olan sezeryan nasıl gelirse öyle gelsin bunu biliyorum. Amaaaa … işte insan tüm bunları bilmesine rağmen birazcık burukluk oluyor içinde
Acaba dönmeyecek mi diyorum 🥲