Merhaba canım . Kayınvalidemlere aldıkları kişi anlatmış Medine’de. İki tane olması lazım, dış kabuğunu kır at içindeki kısmı 7-8-9 kaç parçaya bölebilirsin böl ve onları tek tek suda kaynat ( her parçayı içeceğinde suda kaynat ) . Ondan sonra eşin de sende içiyorsun. İnşallah faydası olur .
Suda kaynattığın ufak parçaları sonra yiyorsun diyen de var rendeleyip süte katıp içiyorsun diyen de ..