Girne12 Tabi ki evde geçirmek daha güzel 🤗
Bu benim fikrim istediğin zaman uyuyup uyanmak istediğin zaman wc ye gidip gelmek sorgusuz sualsiz hareket edebiliyorsun 🤗
Ama çalışırken mecbur sabahın köründe uyanıp ise gitmek var hasta da olsan yorgun da olsan mecbur 😔
Allah calisanlara yardım etsin