Aslinuur her yerde benzinlik var olmasa bile otobanda Hani bir ileri bir geri yürüyüş yaparsın diye düşünüyorum Maksat hazımsızlık olmasın karnın şişmesin hareketsiz kaldığın için ve ayakların şişmesi ödem yapmasın küçük küçük yürüyüşlerle sık yürüyüşlerle Bence tamamlayabilirsin yolculuğu Ama sen yine de istersen en doğru şekilde doktoruna sor