Ben bundan 6 ay önce sezeryan ile dogum yaptim 5 gün yaşadı sonra kaybettik hiç aklımdan bebek istemiyorum korkularım yaşadığım travma atlatamamistim ama şu aralar çok istiyorum gecen ay adet olmadim çok az yani 1 veya 2 gu oldun onada adet sayılmaz bana göre evde test yaptım doktora gittim bisey yok doktorum bazen geç öğreniliyor sen dikkat et kendine sonra tekrar gel yanıma dedi bende tmm dedim gitmedim çünkü piskolejim bozuldu mayis gelsin ona göre bakarım dedim şuana kadar hala olmadim yarın doktorum var yanına gidecem inşallah vardir yaklasik bu 1 aya yakındır ikiz bebek görüyorum sürekli rüyamda acaba diyorum rabbim 1 tanesini aldı bana ikiz gebelikmi nasip edecek diyorum bilmiyorum norlur kimin duası kabul olur bilmem varsa eger hamileligik sağlıklı sağ saglim bebeğimi kucagima almayi nasip etsin inşallah rabbim kimsenin kucagini boş bırakmasın 🥰