Kızlar merhaba son bir haftadır dişim dehşet bir şekilde ağrıyor ve etrafımdakiler yandın, doktor da bişe yapamaz hamilesin gibi cümleler kuruyor. Kansere bile tedavi bulunan şu dünyada hamile kadınlara diş tedavisi bulamadılar mı diye düşünmeye başladım daha önce böyle bir durum yaşayan var mı ne yapmam lazım nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardımcı olur musunuz 🥹