Canım bende de var 2 kez kimyasal gebelik geçirdim bu yüzden bana fitil falan verdi düzeldim şimdi gebe kalmayı planladık yine başladı ama eğer hamile kalırsam bu ay yine doktor gidicem ilaç veriyorlar sakın ihmal etme kronikleşmiş bende de doktorum şunu söyledi bana enfeksiyon olduğu için çocuk tutunamayarak çocuğun düşme sebebi bu dedi o yüzden sen bol bol su tüket hamile kalırsan zaten doktor ilaç vericek sana da Allah gönlüne göre versin inşallah