myangelson melissannesi bana doktorum inofolic şase yazdı pcos var bende. Hem folik asit takviyesi olsun hem de gebelik için faydalı olur gibi birşey demişti
Kubraakgn0 melissannesi Benim hamilelikten 2 ay önce doktorum folikplus yazdı 15. Haftadayız gala kullan doğuma kadar diyor tek folik asit değil çinkodur demir takviyesi filanda var yine bi doktora gözükmen tahlillerine göre hangisi daha iyise onun yazması daha iyi olur canım
Handiko Inofolic combi kullanmanızı tavsiye ederim yumurtalıklara çok faydalı, ben onun sayesinde gebe kaldım dilerim size de şans getirir 🙏🏻