Fatimafa Haftaya girdik, kahverengi akıntı oluyor. Doktor progestrona başlayın dedi. Ancak geçmiyor akıntı. Yaşayan oldu mu bu haftalarda öyle bir durum. Çok tedirginim….
Handiko Merhabalar ben de 11 haftalığım geçen haftalarda benim de olmuştu. Progestan fitilinizi düzenli kullanın bol istirahat ve en önemlisi bol su için ki rahim kasılıp lekelenme yapmasın. Bebek iyiyse bu gibi lekelenmeler geçici oluyor acil şifalar 🙏🏻
gizem0403 10 haftalıkken kanama şeklinde başladı bende. 12 haftalığız şuan kahve lekelenme olarak devam ediyor bol istirahat önerdi doktor