Neferut Bacağıma yaptıracağım ama çok acıyor acı eşiğim az acaba bir sıkıntı olur mu yaptıran var mı?
Serifeay Neferut hem özel bölge ve koltuk altına yaptırıyorum 31. Haftadayım mecburıyetten acı eşiğim düşük ama mecbur
Mercimeek Neferut benim doktorum kendini kasmayacaksan yaptır demişti o da imkansız olunca yaptırmadım
Seyda08 Neferut 37 haftaligim gecen hafta doktoruma sorup dün tum bolgelere yaptirdim. Ama en basindan beri gittim ben son haftamdada danisip gitmek istedim. En basindan beri gitmeme rağmen agirlastigim icin cok zorlandm bide canim daha fazla yandi
myangelson Neferut erken doğum riskiniz yoksa bir sıkıntı olmaz. Kasılmaya tetiklediği için yasaklanıyor genelde
myangelson Neferut yani bilemedim çok canınız yanıyorsa kendinizi kasiyorsaniz bir doktora sorsaniz iyi olur
niyetimkalpkirmamak Neferut ilk yaptırdım özel bölgeye. Acıdan ağladım. 2. Ye gittim kadın diyor ki 2. Ye gelmezsin diye düşünmüştüm dedi. 2 . Fazla acımadı. 3. De normal geçti. İlki acıtıyor sonrasında sıkıntı yok 🤣
ASE6154 Neferut yani ben hep yapıyorum 36 oldum 37 de kontrolüm var son dk yapacağım inşallah ama kendinizi çok kasıyorsanız sorun olabilir
Neferut ASE6154 o zaman yaptırmamak daha mantıklı dediğiniz gibi ben gebe kalmadan önce de acıdan dayanamayıp ter döken biriydim şimdi hiç dayanamam kasarım kendimi muhtemelen
Alyadefne Neferut valla ben ilk gebeliğimde doğumuma kadar her ay düzenli ağda yaptırdım hiç sorun olmuyor şu an 26 haftalığım ve hala düzenli yaptırıyorum hatta azalmışlar bayağı farkettim. Acı falan da olmuyor aynı acısı her zamanki gibi
Alyadefne Neferut hayır hiç sorun olmuyor ya da ufak bir kasılma oluyor ki ben özel bölgeyi de aldırıyorum
Smyydlgcc Neferut Benim de kafamda aynı soru.. Zararı olur mu acaba diyorum ama bir konunun altında vardı, yaptıran çok var.