Benim yüksek çıktı tsh bende 25 mg ilaç kullandım, sonra düştü 0.49 oldu doktor bırak dedi şimdi bıraktım ama korkuyorum tekrar yükselir mi acaba diye., çünkü başka doktora sordum o kullanmaya devam etmen gerekiyor dedi ilaç dengeliyor dedi. Her doktor farklı söylüyor kafam çok karışık. Sizin kaç çıktı düşük olarak?