sutlukahve_ Kızlar ben denedim elimde gebelik testi yoktu böyle çıktı biraz koyu geldi bana adet olcam daha silik olması gerekmez
Hiranurunannesiii sutlukahve_ Ben ovülasyonla hamile olduğumu öğrendim. Tçizgisi Cden çokcaaa koyuydu.
Cihangir09 sutlukahve_ C çizgisinden koyu çıkması gerekiyor T çizgisinin ama öyle bile olsa kesinlik belirtmiyor malesef
sutlukahve_ Hiranurunannesiii ne zaman denemistiniz kaç gün gecikmede benim bugün olmam lazim ama böyle çıktı normalden biraz koyu geldi bana
Hiranurunannesiii sutlukahve_ Ben tam adet gününde başlayan 5 gün lekelenme yaşadım, normaldede 2-3 gün leke olur sonra adet çözülürdü ama 5.günde hala leke olunca gece şüphelenip ovülasyon yapmıştım böyle çıkmıştı. Sabahına da gebelik testi alıp yapmıştım.
sutlukahve_ Hiranurunannesiii ayy sizinki baya koyuymus ama benim günüm bugün ondan mı öyle çıktı diye düşündüm bana biraz koyu geldi ama sanırım negatif bu ay da
Hiranurunannesiii sutlukahve_ İnşallah vardır. 🌸 Benim adetten 5 gün sonra böyleydi işte, sizin adet günü bugünmüş. Gebelik testide yapsanız çıkar aslında. Bikaç güne adet olmazsanız net belli olur. İnşallah gönlünüze göre olur.
sutlukahve_ Hiranurunannesiii teşekkür ederim benim adetlerim genelde duzensizdir bikac gün bekleyip test yapcam