merhaba son adete göre 4+2’yim. 3+1ken öğrendim kan pıhtılaşması oldugu için çok erken öğrenmem lazımdı. 5,31 - 58 - 104 bugün de 152 çıktı hepsi iki gün arayla. 104’ten 152’ye çıkmasını kimyasala çevirecek olarak mı algılamalıyım? lekelenme de var üç dört gündür kahverengi