perihankrkya _mavii_ gazds olabilir asko cunku o haftalar da cok gazim oldu brnm davul gibi sismisti🥰
yeschef-13 _mavii_ yok yok böylesi daha güzel hahaa ne kadar büyük olacağına inanamazsın ama hamile olduğumuz belli en azından 🫠
Mikrofon0 _mavii_ benim de çıkmıştı şöyle ki mesela sabah normal bir karın ama akşam sanki sekiz aylık gibi oluyordum gaz sancısı çekiyordum iki üç ay böyle devam etti sonra o geçti şimdi 26+2 haftalık hamileyim gebelik karnım çıktı iç karın ile de alakalı dar ise direkt olarak dışarı doğru büyüyor zaten 🤗
Ysmnpmk _mavii_ bende 10+5im ve siskinligim var sadece ☺️aslında hamile kaldım kalali 7 kilo verdim ama vermiş gibi hissedemiyorum sislikten