Aabbccc melmelike bende lazerliyim canım ama çıktı tekrardan o yüzden rahatsız oluyorum göbek bölgesinide agdayla mi aliyorsun
Merve_3351 Aabbccc Onunda makinası var küçük zatten ucuz bide Çoğu yerlerde satılıyor kozmetikcilerde felan yada trendyolda rolon ağda yazarsan bulursun😊
Merve_3351 Zuluf_03 Kız ben 37 haftadayim ama göbeğim küçük birde ağda ince yapılı göbek tüğünde ince oluyor Bence birşey olmaz
Seldahilal Aabbccc genital bölgeye hamiligin başından beri gidiyorum bı sorun olmadı şimdiye kadar ama göbek için aldırmadım hiç
Yesim0722 Aabbccc göbek yaptırmadım hiç ama bel kol bacak genital koltulaltı hepsini yaptırıyorum canım
Melisaaltnblk Aabbccc ben 26+1 haftalığım aslında epilasyonlıydum ama gebelikte genital venkoltuk altı yeniden tüylendi ağda alerjim var genitale ve koltuk altına kullanamıyorum yara oluyor ama göbeğime ağda yapıyorum sürekli bir sorun olmadı
Selbi777 Aabbccc 38+2 deyim hep ağda ve makine kullandım ama ağda için titizliğinden emin olduğum ve hep gittiğim bir yerdi.
myavocado Aabbccc Genital bölge için zararı yok bence, hatta en sağlıklı çözüm. Tut dökücü ve lazer mümkün değil hamilelikte, tras bıçağı da yapmak çok mümkün olmuyor. Ama göbek bölgesini bilemiyorum, zaten cilt geriliyor belki tahriş olabilir.