Lavinia96 Katre48 Ekim ayında çekildim Kasım ayında hamile olduğumu öğrendim. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 💕🙏🏻
Bircnbyr Çekindiğim ay hamile kaldım çok şükür Rabbim isteyen herkese nasip etsin tez vakitte sağlıklı hayırlı evlatlar 🙏
SiriusAb Bircnbyr pcos var mıydı sizde ? Tüp tıkanıklığı vs açıldı mı? Yoksa sorun çıkmadı mı hsg’de ?
Tayfunelif Bircnbyr merhaba rahim filmi çekildikten sonra ne zman ogrendiniz hamile olduğunuzu bende çektirdim de
SiriusAb hilalldal pcos var mıydı sizde ? Tüp tıkanıklığı vs açıldı mı? Yoksa sorun çıkmadı mı hsg’de ?
Bircnbyr SiriusAb Herhangi bir kist veya problem yoktu çok şükür Pharma supra life diye yumurta güçlendirici önermişti doktorum onuda kullandım cektirdikten sonra 15 gün kadar öğrenince bıraktım kullanmayı
mel19 SiriusAb şöyle;ben hsg çekildigimde 6 ay kadar önce dış gebelik geçirmiştim ve bu doktor bana 2 tüpümde de sıkıntılar olduğunu,doğal yollarla çocuk sahibi olamayacağımı söyledi,2 ay sonra hamile kaldım
SiriusAb mel19 Allah hayırlıca kucağınıza aldırsın :) Benim tek tüp tıkalıymış biraz açıldı dedi, bir de rahim ağzı darmış, onu da biraz açtık dedi ama bunlardan dolayı olmuyorduysa şimdi olur mu acaba diye sordum. Kusura bakmayın özel sorular ama :)
Kubraaa04 Katre48 ben de geçen ay çektirdim ve bugün gecikmenin 1. Günü herhangi bi belirti de yok. Normalde hiç sekmezdi. Test de yaptım ama negatif. Siz test yaptınız mı?
Bbk88 mel19 yani içi sıvı dolu demek dimi .Ama hamile kalmissiniz çok sevindimm 🤎🙏çeken yer düzgün değildi belkide 🙂↔️