Cey-cey Kızlar bebgimi görmeye gitcem acaba cinsiyeti söyler mi doktor Gösterir mi 14 haftalık olduk hadi güzel dileklerinizi bi salın üzerimize 🙈🤭♥️🙋🏻♀️🌸
Sinemyiss Cey-cey bende 14 haftalıkken öğrenmiştim.benziyo demişti bana ve şuan 29. Haftadayım hala doktorumun ilk tahmini cinsiyetiniz. Söyler bence . Umarım dilediğiniz gibi olur 🙏☺️
Haticeburak06 Cey-cey 2 hafta daha bekleyin derim canım🌸 bende o zmn çok öğrnemek istedim erkek dendi ama 17de kız olduğunu öğrendik
SrpYlmz Cey-cey maşallah 🧿ben 13+2 de öğrenmistim kızımı şuan 24+6 yiz inşallah öğrenirsiniz ama herkesin değişiyor tabii🫶
Dilarac Cey-cey kesin mi konuştu bende 12 haftada kız dedi %99 yanılır mı bilmiyorum 2 doktor da kız dedi bende kız istiyorum sağlıkla gelsinler
yalandunyaa Cey-cey yaaaaaaa çok güzel allahim gönlümden geçeni versin bana da inşallah 1 oğlum var 2. Gebelegim sağlıkla gelsinler inşallah