Elvinsxxx Kızlar erkek çocuklarınızın isimleri nedir ? Veya beğendiğiniz erkek çocuk isimlerini yazabilirmisiniz ? 🙂❤️
Ozgednc Hemsire2727 mirhan kız ismi değil mi. Ben cennetteki oğlumun ismini bu yüzden mirkan koymuştum
RedFlower Daha hiç isim bulamadık 30 haftalık ama. Oğlumun adı göktuğ severek içimize sinerek koymuştuk bunda hiç bişey bulamıyoruz 🙂
Evhamlianne RedFlower biz de yaa, ilk çocuğumun adı Kuzey, bu bebiş de erkek ama isim şaapamadık bir türlü, babam Güney diye takılıyor ama istemiyoruz onu da 🥲
Derinmom RedFlower siz biz misiniz 😂 biz kızımın adını 13 haftada belirlemistik bunda asla belirleyemiyoruz benim begendiğimi eşim eşimin begendiğini ben begenmiyorum 😂
ballilokmam Evhamlianne ya benim ikiz erkek eşim kuzey ve güney olsun diye tutturdu ama ben dizilerini izlediğim için istemiyorum 🥹
RedFlower Evhamlianne evet ya güney ismide çok güzel ama çok yön ismi gibi olur. Erkek ismi zor bulması ya
BirAskMasali1323 Elvinsxxx Poyraz Ege yada Poyraz Aren düşünüyoruz erkek olursa başka seçeneklerimiz arasında Atlas Ahlas Yiğit Buğra Asilhan fikir olsun sizede🥰
Zevalim Elvinsxxx benimde ilk çoçuğum kuzey ikinci güney istiyorlar ama benim içime sinmiyor başka bir isim düşünüyorum😅
Evhamlianne ballilokmam bizim diziyle alakası yokta, çok tahmin edilebilir olduğu için istemiyoruz, bide anlam olarak yön yani sadece Kuzey ismi için bile sonrasında bi acabamız oldu
Biranne_64 Elvinsxxx aynı durumdayım şuan bende ilk oğlumun adı yiğit ikinciside erkek içime sinen bir isim bulamadım aklımda Yağız, ege, ahlas, ayaz, Ömer var ama hangisini koysak bir türlü karar veremedik
yysmnn Elvinsxxx benim oğlumun adı yiğit emir, şimdi tekrar oğlum olacak adı yok henüz bizde karar veremedik😀
CanNurdan Elvinsxxx oğlumun adı Toprak çok isteyerek koydum 🥰 isimlerin huyunu etkilediğini düşünüyorum. Çok güzel huyu da çocuğumun. 🧿🫶🏻
DENIZ_55 Elvinsxxx benim cennet kusum adı Göktürk du suan hamilikten şüpheleniyorum oğlum olursa Göltug Kizim olursa Göksu düşünüyorum nasip artık