tugces95 Kızlar selam, bat 16 test yapan var mı ? Sonuçlarınız nasıl çıktı? Bende yapmak istiyorum test ama kararsızım
Gks_01 tugces95 bat 21 ama negatif çıkacağını bile bile yaptım maalesef sabıesızlıktan bekle canım sende birazcık
Derennn700 tugces95 canım benim yumurtlamama göre bat 16 ama test yapmak istemiyorum evde iki tane de test var erken gebelik aşırı kokrjyuorum normalde asla affetmezdim hemen yapardım sanırım 1 yıldır negatif görmekten sıkıldım
Derennn700 tugces95 sende belirti var mı bende aşırı göğüs hassiyeti var sanki içleri yanıyor gibi ve arada kaşık ağrısı
Merve-metin tugces95 bat 16 ama asla cesaret edemiyorum kendimce belirti veriyorum psikolojik bence diye düşünüyorum adetimde de aynı zamanda belirtiler yaşıyorum ondan kesin vardır diyemiyorum sanırım 16sını bekleyecem ben
tugces95 Derennn700 bende sadece kasık ağrısı oluyor ara ara yumurtlama 2 mayısdaydı beklesem mi beklemesem mi test için emin olamadım açıkcası
tugces95 Merve-metin Aynı regl olucakmışım gibi belirtiler veriyor sanırım hepimiz 16sını beklicezz, aslında 1 2 gün öncesinde silik de olsa çizgi oluşunca pozitiflik olabiliyormuş öyle söylüyorlar çünkü
Merve-metin tugces95 evet öyle söylüyorlar canım ama cesaret edemiyorum bi cesaret gelse yapacam da işte korkuyorum negatif çıkar diye belirti var ama adetle aynı olduğu için anlamıyorum 🤦♀️
tugces95 Merve-metin Stress yapma ama stress korku bunlar hep engel hamileliğe, akışına bırak Allah’ın izniyle olur inşallah diyip akışına bırakmak lazım 🙏🙏
Merve-metin tugces95 aynen öyle canım stres engel biliyorum rabbim bizi mucizeleriyle sevindirsin inşallah 🙏🏻
Merve-metin tugces95 ana ekranda solda 3 tuş var bildirimlerin geldiği yerde orada resim yükle yazıyor oraya tıkla attığı sayfaya resim yükle altında link çıkıyor linki kopyala buraya yapıştır canım
Kubra11122 tugces95 ben cuma günü yapmıştım pozitif çıktı kan verdim beta HCG 187 çıktı inş hızlı bir şekilde yukselir
Seyda5- Ben yaptım negatif sanırım bu ay da olmadı oysa çok ümitliydim rahim filmi çekişmiştim tüplerim yeni açılmıştı
Merve-metin Seyda5- ben yapmaya cesaret edemiyorum bugün karın ağrım başladı adetim heran dökülecekmiş gibi ondan yapmadım yoksa bu sabah yapmaya niyetim vardı
Seyda5- Merve-metin ben artık yapmayacağım testi kendime yasaklayacağım psikolojiyi inanılmaz etkiliyor 🥲🥲
Merve-metin Seyda5- aynen canım çok etkiliyor psikolojiyi bundan bi kaç gün öncesine kadar inanılmaz belirtilerim vardı hepsi birden kayboldu şuan sadece adet sancısı çekiyorum o yüzden yapmayacam gecikme olursa o zaman yaparım olacağını düşünmüyorum tam günümde olacam adet gibi hissediyorum
Seyda5- Merve-metin bende bende hayatımda ilk defa bu kadar kasık ağrısı çektim ama boşunaymış hafif kan gelmeye de başladı bu ay Esenyurt meydanda bir aktar varmış ve her derde deva karışımlar yapıyormuş bebek için karışım yaptırıcam bakalım