Ben demir hapına başlayınca günlerce tuvalete çıkamamıştım. Yani bağırsağım çalışıyor, gitsem belki zorlanarak yaparım ama o kadar zamandan sonra beni mahvederdi yaparken. Çatlak, yırtık vs oluşurdu makatta. O yüzden yapmak istemiyordum bi yandan.
Sonra 7-8 tane kuru kayısıyı, yanında su içe içe yedim. Üstüne de su içtim. Birkaç saat sonra etki etti çok şükür, yumuşatmıştı dışkıyı. Siz de her gün düzenli olarak 2-3 tane yerseniz iyi gelir herhalde…
Bir de kansızlık için bi ara sabahları limonlu pekmezli su içiyordum. Herkese iyi gelir mi bilmiyorum ama bend o da bağırsaklarımı çok çalıştırıp yumuşatmıştı. Hazırlarken 2 yemem kaşığı dut pekmezi, yarım limon sıkıp bardağın kalan kısmını suyla tamamlıyordum. Bi deneyin isterseniz.
Belli bir haftadan sonra magnezyum takviyesine başlayınca sorun kalmadı. Magnezyum çalıştırıyor bağırsakları.