Yani bende de gaz sorunu falan olmadı ama ben her yemek sonrası bir tatlı kaşığı teallik otu var onu suyla yutardım miktarı cok fazla olmasın yinede dikkat edin (yani büyüklerimin söylediği buydu) bide bebeğe nane ve şekerli su yapın biraz ve ya tutam şeklinde naneyi yarım cay bardağı suyla kaynatın süzün bebeğe vermeden önce içine şeker koyun tadına bakın bebeğin içebileceği bir şeklideyse bebeğe bir iki çay kaşığı verin ve bol bol karın masajı yapın(ben böyle tecrübe etmiştim rahat bir bebekti )