Zhraagk canım iyi diyosun da şu koku hassasiyetini yaşamayan bilemez ben aylardır yumuşatıcı kullanamıyorum deterjan bile çok az kullanıyorum bulaşık makinesinden çıkanları tekrar duruluyorum kullanmadan misafirliğe avm ye bile gitmiyorum gelen geçen herkesten parfüm olmasa bile yumuşatıcı kokusu kesin geliyo çok kötü oluyorum. Eşim banyodan çıkınca mutfağa kaçıyorum kendime iş çıkarıyorum yatarken sola yatmam gerekiyo diyip arkamı dönüyorum sarılcaksam nefesimi tutup sarılıyorum ama o da bi yere kadar 😂