Merhabalar benim adetim 2 gün gecikti dün test yaptığımda silik çizgi çıktı kan verdim 37,4 çıktı hemşire daha çok yeni 2gün sonra iki katına çıkar tekrar yaptırın dedi şu Happy Mom a göre şu an gebelik 4 hafta 5 günlük gebeliğin kaçıncı haftasında bebek keseye girer şimdiden çok teşekkürler 😊