Kızlar ben adete 3 gün kala beta 657 indir sonra adet günü yaptım beta 1957 çıktı 4+5 de kese gözüktü aradan 5 gün geçti tekrar yaptım değerim 5+3 ken beta yaptrdim tekrar 22440 çıkmış şuan 6 haftadyım bugun bu kadsr kutlaması normal mi? Aklm karisik