Aysegul_dur 27 günlük bebeğim var hem mama yiyor hem beni emiyor etrafımdaki insanlar mama veriyorsan bir kaç kaşık su ver diyorlar gerek varmı bence anne sütünden alıyordur ama kafam karıştı ne düşünüyorsunuz kızlar ?
kahvesever__ Aysegul_dur doktorunuza sorun ben iki çocuğumda da doğunca vermiştim doktor söylemişti ama bana vermemi
Yaprakdokumuseverr Aysegul_dur Ben mama verdiğimde su da veriyodum. Su sonuçta öcü gibi muamele yapıyolar eminim mamadan daha faydalıdır. 😅
Busragokhan0911 Aysegul_dur mama kullanan bebeklere su veriliyor canım. Anne sütünden de alıyordur ama yeterli gelmeyebilir
Aysegul_dur kahvesever__ teşekkürler nekadar verdiniz ilk bebeğim internette vermeyin yazıyor ondan size sorayım dedim
Aysegul_dur Yaprakdokumuseverr ya orası öyle ama internette vermeyin yazıyor ilk çocuğum birde bazı konularda yeterziz kalıyor insan işte
Pamuk Yaprakdokumuseverr Ay gerçekten bazı yerlerde okuyorum su değil zehir anlatıyorlar gibi 😂 Oysa o gaz damlalarinin bile iceriklerinde neler var.Ilac verirken korkmayan,su verirken korkan milletiz. Taze annelerimizede bu şekilde korku veriyorlar.
Yaprakdokumuseverr Aysegul_dur annelik biraz da içgüdüsel ilerleyen bişey. Bikaç çay kaşığı içer. Ben henüz sudan zarar gelmiş bi bebek duymadım 🤷🏻♀️
Pamuk Aysegul_dur Günde 3 kere 2-3cay kaşığı canim. Benim bebeğimde mama aliyor.Ben doktora su verilmezmis dedim mamaya çocuğun içini mi kavurcan dedi😂
Aysegul_dur Pamuk sorma zaten gaz sancısı çekiyoruz damla veriyiruz bende yanlış birşey yapmamamk için fikir almak istedim
Yaprakdokumuseverr Pamuk 😁 Evet ya her konuda bu böyle. Bi doktor güruhu var sürekli korku pompalıyor. Birileri de var insanı rahatlatıyor ama görüşler hep zıt. Aklıma yatanı yapıyorum artık biraz da tecrübe tabi.
Pamuk Aysegul_dur Yok her mamadan sonra değil canım mesela iki mamadan sonra benim bebeğim artık sadece mama alıyor.Ama anne sütü alirkende veriyordum. Kaynamış suyu sogutup öyle veriyorum.
Aysegul_dur Pamuk anladım canım benim sutumde çok az mama veriyorum olanı emziriyorum bende öyle yapıyım ozaman. İki mamadan sonra vereyim
Pamuk Aysegul_dur Benimde ilk canim ebemize ve doktorumuza güveniyorum.Mesela küvözden çıkarken günde 2 kez zeytinyağı vereceksin dedi doktorumuz kabızlık sorunu için veriyorum 3 aydır.
Kayraninannesiii Aysegul_dur bende hem mama hem meme veriyodum 1 2cay kaşığı su veriyodum bi skinti yaşamadim
Pamuk Yaprakdokumuseverr Benim doktor yeni modelleri bosver diyor😂 Ne derse uyguluyorum hiç zararınida görmedim.