Yavru-kus 40ına kadar bekleyeceğin kesin değil ama, belki 37de belki daha erken belki daha geç doğuracaksın, ki ultrason ölçümleri her zaman (çoğu zaman) doğru da çıkmıyor. Akışına bırakmanı, ama en azından kendi doğumunu tetikleyici şeyler yapmanı tavsiye ederim