Merveayhan Kızlar iki gündür mide yanması var ne yapsam geçmedi su saat oldu uyuyamadım bile ne iyi gelir ki bal süt soda daha ne yapabilirim ki 😢
Smrthtklc Merveayhan yürüyüş canım, evden çıkamıyorsan ki bu saatte olmaz evin içinde bir nevii olta at. Bende öyleyim çünkü ne süt, soda, elma gibi şeyler kar etmiyor. Yorulana kadar evin uç köşesinden diğer ucuna kadar yürüyorum
Haticeonur Merveayhan günde iki maden suyu için yoksa gaviskon ya da bir çay kaşığı karbonat suda eritip icin
rodin123 Merveayhan bende aldırmak istiyorum bu kız beni sürekli acıktırıyor yahu 6 da kalkıp birşeyler yedim 8 aylığım acıkıyorum sürekli 😩 mide yanması icin gaviscon şurup iyi geliyor bana doktoruna söyle yazar sana zaten
Merveayhan Smrthtklc bütün gün ayaktayım aslında geçse gündüz geçmez miydi ki 😢 sağolasın kuzum Allah razı olsun kalkıyorum hemen 🤦