Nevraq hayır kalmadı. Daha doğrusu normal doğum oldu eğitim araştırma Hastanesi’nde, doğum sonrası ben dogumhanede 2 saat kadar kaldım kanama kontrolu için, bebeğim de o iki saat yenidoğan yoğun bakimda gozetimde kaldı, detaylı muayenesi yapıldı. Dogumhaneden ayrılmadan bebisi getirdiler, birlikte odamıza geçtik çok şükür 🙏🥰