Nuray33 40haftam 5 ekim gözlüyor ama sezeryan istediğim için eylül sonu olur herhalde 🥰. Sizin ne zaman kısmetse ☺️
Kelebegimmm hazir post acilmisken sorayim.17+3 haftalik hamileyim.karnimda 2 gundur sertlesmeler oluyor normalmi bu durum?eski acilan postlari okudum.orda bebek hareketlendigi icin oluyor falan demisler