Merve-metin sutlukahve_ ovülasyon testiyle öğrenen var canım okuduğum kadarıyla yumurtla gördüğün gün gibi pik yapması lazımmış öyle söylüyorlar sen istersen bi dene 2 saat sıvı alımını keserek dene ona göre bide gebelik testi alırsın çıktığında
yasemincicekkk sutlukahve_ benim pik yapmıştı canım. Aynı zamanda gebelik testi yapmıştım onda birşey çıkmamıştı . Sonra 2 gün sonra gebelikte de çıktı
duyguluanneee sutlukahve_ yanıltmak istemem ama yurmurtlama günü gibi koyu çıkıyor bende buradan görüp denedim
Merve-metin sutlukahve_ pik olması gerek diyorlar ama sen yine de erken gebelik testi yap canım bu ovülasyon testi olduğu için bişey diyemiyorum doğruluk payı çok olduğunu sanmıyorum ama bilen biri yorumlarsa çok daha iyi olur
duyguluanneee sutlukahve_ bende daha koyuydu pil olma gibi ama herkes bu şekilde öğrenemiyor hamile olduğu halde oulasyon yapıp negatif gören de var
Whitecolour sutlukahve_ Ovülasyon testi ise bu negatif gibi. Ben yaptığımda pik olmuştu ama yanıltabilir. Siz bence erken gebelik testi yapın ya da kan verin kesin olsun
Whitecolour sutlukahve_ bat bugünse ve geç döllenme değilse daha koyu beklenir pik gibi. Ama dediğim gibi yanıltadabilir. Bence ya bekleyin ya da kan verin
Alparslanyigit19 sutlukahve_ öğrenenler oluyormuş ama sen yinede gebelik testi ile yap olmazsa kan var