Rara ayy benim ilk kızıma öyle alelacele erkek demişti Bi doktor. 10 haftalıktım şehir dışındaydım, kanama sebebiyle gittim, daha kanama alanına bakmadan erkek bu bebek dedi birden 😅 çıkıntıyı da yan pozisyondan gösteriyo ama kız nubu bildiğin, pipi sandı. Neyse kendi doktoruma gittim12. Haftamdı, kızım açtı bacakları annee bak dercesine🤭 oğlum da 12 de net gösterdi. Bu bebişi geç öğrendim iyi sakladı kendini 17 ye kadar🌸