Dlk1616 Gebelikte suyu fazla olanlar yada doğum yapanlar bir sıkıntı oldu mu erken doğum veya doğum sonrası bebekte sıkıntı şekerim de çıkmadı ama suyum fazla
Kevserergullll Dlk1616 sonunda aradığım kişi çıktı kaç haftalıksiniz doktor nelere dikkat etmeniz gerektiğini söyledimi
annelik_4 Dlk1616 banada doktor suyun biraz fazla ama herhangi bir sakıncası yok sadece biraz sende gerginlik olur dedi nasıl bı gerginlik onuda anlamadım şekerimde yok 37 haftalık olcm yarın Çarşamba gunude randevum var bakalim
kindacute Annem ablama hamileyken ikiz sanıyorlarmış suyu bol diye, kendisi gayet sağlıklı doğdu. İçini ferah tut bir terslik olacak anlamına gelmiyor :)
Dlk1616 kindacute evet karnım büyük bide yukarda benden önde gidiyor inşallah bizde de bir sorun çıkmaz 😁
Dlk1616 Yaprakdokumuseverr ben riskli gebelik bölümune de gidiyorum sorun olurmu diye sordum oda şimdi belli olmaz doğumdan sonra çıkar belkide çıkmaz belirsiz dedi hastanedeki doktorum da aynı şeyi dedi suyu az olmasinda da iyidir dedi
Dlk1616 Kevserergullll Kevserergullll 32+3 günlügum şuan herhangi biseye dikkat et demedi valla ama araştırdım instdan falanda denk geldi karbonhidrat sekerli gıdalar suyu artırıyormus diyet tarzı saglikli şeyler yemek lazımmış
Yaprakdokumuseverr Kevserergullll 28 de falandım hatta şeker yüklemesinin son günleriydi yaptırdım öyle dedikleri için
leyze Kevserergullll bende 26. haftamda söylendi ertesi gün şekere bakıldı ama şekerim çıkmadı.. yemene içmene dikkat et dedi haftaya pazartesi randevum var dört gözle bekliyorum
Kevserergullll Dlk1616 aynı hafta aynı gündeyiz bana suyun fazla diyen doktorum öyle söyledi karbonhidrattan ve şekerli her şeyden uzak dur dedi çok canım istiyor ama kendimi tutuyorum bazende tutamıyorum ekmek yemezsem nasıl olacakki
leyze Kevserergullll mesela tatlı şeker hamur işi beyaz ekmek bol sebze tüket dedi et tavuk yemekte de bi sıkıntı yok bazıları kepek ekmeği felan diyor ama doktor ekmek ekmektir onuda yeme dedi..
Ays-0 Dlk1616 aynisini bana dedi 2 gün öncesi biraz moralim bozuldu hâliyle. 19+4 hamileyim 3 haftada 2 kilo almışım ve suyum biraz fazla gebelik şekerinden şüphelendi. Ekmeği çok yiyorum tatlıyı da şu sıra çok kaçırdım umarım yoktur bişey 🥺
leyze Dlk1616 bende aynı haftada öğrendim.. şuan 29+3’üm randevum var pazartesi merakla bekliyorum azalma varmı diye
Dlk1616 Ays-0 çok dikkat ediyorum başlardan tatlı yiyemiyordum zaten ama bende kaçırmaya başladım şuan 32+3 olduk 13 kg aldım tatlı yememeye özen göstersemde insanın canı istiyor