mervemymerve Merhaba kızlar; Klasik olarak bende başlıyorum cok dogum hikayesi okudum bazısına çok sevındım bazısına çok korktum🤭 iğneden bile korkan ben hamilelik süreci olarak orta seviyede bulantılı ve normal bi hamilelik geçirdim elhamdüllillah. Doktorumun 39+2 de yaptığı çatı muayenesinde çatımın çok dar olduğu ve açılmamın 0 olması bebeğinde iri gözükmesinden dolayı spinal sezeryana karar verdik.planlı gün de 04.01.2019 tarihinde saat 15.24 3620 gr 49 cm de minik oğlum dünyaya geldi. Spinal uyuşma sırasında 3.kezde uyuştum oturarak çalışan biri olarak baştan bu risk gozukuodu. Sonrasında herşeyi hıssedıosn ama ağrı sancı sıfır ameliyat esnasında. Zaten ekip güzel olunca çok eglenceli bitio.kucagınıza koydklarında dünya duruo.sonrasında dıkılırken şekerleme yaptrmslar bır 5-10 dk uyandgmda hersey btmstı oglum odaya hazırdır.unutmadan sonda uyusukken takıldı hc bısı hıssetmedım.cıkarılırkende sadece nokta kadar yandı okdrcık.sütüm geldi hamd olsun hemen ama goguslerım yara oldu bi anda en zoru bu. Ayaga kaldırdılar yuruyus ılk basta zorluo bol su içmek cok onemlı dıkısler evet acıo ama agrı kesıcı yapıolar. wc olayı ıcın esınızın yada bırının yardımı cok onemlı. Uzun oldu hakkınızı helal edın🥰 sormak ıstedgnz bısı varsa gordukce cvp verırırım ınsl.hepınize hayırlı doğumlar sağlıkla kalın🙏🏻♥️
Dyg34 mervemymerve bende cuma günü olucam genel istedim doktor önermedi spinalden çok korkuyorum of çok kararsızım anlamadım bende hissetmek açısından sonrasında baş ve bel agrın oldumu çok oda korkutuyo vallhı beni
Ogretmen_17 mervemymerve gözün aydın canım 😊 hastaneye gelince ne kadar süre sonra doğuma aldılar ? Bir de doktor bebeği çıkarana kadar ne kadar süre geçti. Öncesindeki süre beni çok tedirgin ediyor. Beklerken çok panik olur muyum ki acaba
ozzlemm Sağlıkla büyüt canım bebeğini.Bende 39+5 te seninle aynı tarihte 2. bebeğimi kucağıma aldım. Mecbur sezaryen oldu benim, dönmedi oğlum😊
mervemymerve gizzzy hıssedıosn ama agrı sızı yk sankı sana dokunuolar gbı sadece normal ultrason muayenesi gbi.
mervemymerve Dyg34 benm belimden 3.kere denediler oyle tuttu spinal o halde ağrım yk suan. Hissetme olayı var ama kaşıolar sanıosun yada bakıolar falan halbukı doktor kesmiş hop cocuk gelms oluo.
mervemymerve Ogretmen_17 hastahaneye 12.30 da giriş yaptım saat 14.30 da operasyona aldılar o surecte odamı duzelttm hedıyelıklerı falan. Tabı gergın oluo insan ama dusunmemeye calıs bnde cok panıklerım hayatımda hıc amelıyathane gormedım yani ilkti.
mervemymerve Dyg34 daha dün sezeryana alındım hıc baş ağrım olmadı cunku sade nescafe gold tukettım 3 bardak bıde agrı kesıcı vurdukları ıcın hıssetmedm bişi