Ebruebos Merhaba kızlar. Geçen yaz 1 sağlıksız gebeliğim oldu. Adetim kürtaj sonrası biraz düzensizleşti. Bir kaç ay denedim ama işim çok stresliydi o yüzden ara verdim. Bu ay adetin 2. Günü doktora gittim ve hormon testi yaptırdım. Bugün adet başlangıcımın 6. Günü sonuç için gittim değerlerim iyi çıktı yumurtam 16 mm çıktı doktor erken yumurtlama oluyor sende 10. 11. Günleri olacak büyük ihtimal dedi. Vitamin verdi başka bir şey vermedi . Bu ay olmazsa doktor kontrolunde diğer ay deneyeceğiz. Bat 3 haziran beklemedeyim. Gün aşırı değerlendirmeye başlıyorum 🤗 ayrıca innovita ovülasyon testi yapmaya başladım onunla da takip ediyorum
Merve-metin Ebruebos hadi inşallah güzel haberlerle gelirsin canım 🙏🏻 bol avokado ye oda yumurtayı güzel sağlıklı büyütüyor canım benim bu ay bat 5 mayıstı ama geç yumurtlama gördüm 2 mayısta yumurtlama gördüm 16-17 Mayıs bat bakalım ne olacak test yapmıyorum gecikme olursa yaparım diyorum ben avokado yedim 2 gün sonra ovülasyon testi pik yaptı sana da tavsiye ederim canım çok işe yarıyor aynı zamanda badem ceviz fındık ye eşine de yedir
DENIZ_55 Ebruebos hayırlısi olsun inşallah hakkımızda bende 1 bebeğimi kaybettim 5 gün yaşadı aralıkta dogum yaptim en son martta adet gördüm gece ay ne oldum ne olmadim gibiydi hamileyim sandim ama ne test ne kanda çıkmadı doktorum bazen geç öğrenilir dedi bidaha asla gitmedim yarın gidecen hala adet olmadim bi yanim sevinç bi yanim korku icinde rabbim sanada saglil9 güzel bi hamilelik nasip etsin inşallah 🥰
162999 Ebruebos bende senin gibi Nisan ayında bebeğimin kalbi durdu. Regl olduktan sonra doktorumun yanına gideceğim. İnşallah toparlanmış deneyebilirsiniz der 🙏
Ebruebos Merve-metin inşallah güzel sonuç alırsın canım. Avakadoyu hiç sevmiyorum ama ceviz kuruyemiş falan yiyorum. Vitamin içiyorum değerlerim düşük biraz. Eşimde pharmaton içiyor bakalım kısmet 😊
Ebruebos DENIZ_55 yakında belli olur inşallah güzel haberler alırsın canım 😊 benim daha çok var beklemedeyim
Merve-metin Ebruebos hadi inşallah canım 🙏🏻 rabbim bu yolda olan herkesin yolunu kolaylaştırsın inşallah 🙏🏻
Ebruebos 162999 genelde haftası küçük olunca ilk regliden sonra diyor doktorlar inşallah uzun sürmez biran önce hamile kalırsın 🙏
Busraltn 15 nisanda hamile olduğumu öğrendim beta artmadı ve 2 mayısta kimyasal gebelik kanamam başladı. Bugün beta 5,67 olarak artık normale döndüğümü söyledi doktorum veee denemeler başlıyoorr bat 30 mayıs🙏🏼🙏🏼