pinaarrylmz aslında ben ilk gebeliğim de almamıştım beşiğin içine babynest koymuştum öyle yatırmıştım sürekli de kontrol ediyordum bazen de arkasına bi destek yapıyordum dönmesin yan dursun diye ama şuan ikinci gebeliğim bende babynest yerine reflü yatağı alacağım kusması açısından daha güvenlikli diyorlar bana da mantıklı gelmeye başladı