Kızlar hala hastanedeyim 11.30 da kan vericem onu bekliyorum . Öncelikle ben rutin kontrole gelmiştim ancak 1 ayda 4 kilo almışım ve kendimi İştah konusunda durduramıyorum. Öncesinde de şeker yüklemesi istemiyorum açlık tokluk istiyorum demiştim doktoruma okey demişti ancak bugün hem hızlı kilo alimim hem hemde ailede şeker genetiği var diyince benden istedi son kararı bana bıraktı yine anlattı güzelce yaparsam şu şu olur yapmazsan şu şu olur diye aklıma yattı en son . Ben tek geldim hastaneye İnternet’e ayılıp bayılanlari okuyordum hiçte öyle değilmiş elmalı gazoz içtim sanki tadına bayıldım 50 mg di en düştüğü dendi bana . Hakkımızda hayırlısı olur umarım ve sıkı bir diyete başla dedi diyetsitene yönlendirdi 4 kiloyu normal karşılamadı haklı da ne diyim siz yaptirdiniz mi yada yaptıracak misiniz ben asla yapmam diyordum yaptırdım bu hayatta asla dememek lazımmış 😂