balbadem1 Kızlar doktor hanımın takipli hastasıyım giden var mı aramızda yada doğum yapan normal doğum yanlısı mı yoksa sezeryan mı 37. Haftadayım çatı muayenem var yarın merak ediyorum
balbadem1 Tictack yok vermiyor bir durum olduğunda hastaneyi arıyorsunuz asistanı vesilesiyle görüşebiliyorsunuz maalesef