Merhaba kızlar hepinizin anneler günü kutlu olsun öncelikle. 3 ay önce doğum yaptım ve iki gün önce adetim başladı. Adet agrısı gibi agrım da oldu ve kanamam bana normalinden fazla geldi . Üç aydır olmadıgım için mi böyle oldu anlamadım. Öksürük de var öldürdükçe de daha fazla akıyor diye de düşünüyorum. Birde normalde adet kanaması bende kahverengimsi oluyodu şimdi resmen kırmızı kan geliyo . Şimdi hastaneye randevusuz almıyolar kesinlikle. Acile gitsem üç çocukla biraz zor hepsi de kuçuk. Bi yerim agrımıyor sadece kanım fazla ve kırmızı. Başına gelen varmı acaba