Pike daha derli toplu durur sanırım, içinde yorgan olmayınca nevresim pek iyi durmuyor yatakta.
Ama kullanım olarak ikisi de çok kullanılmaz, bebeklere yorgan yastık falan kullanmamak gerekiyor boğulma riskinden dolayı. O yüzden aldıklarımız daha çok dekor oluyor.