elmaelmaelma Normalde 32.haftada rapor alınıyor. Raporu “çalışabilir” şeklinde alıp 37.haftaya kadar devam edebilirsiniz en fazla. 37den sonrası mümkün değil. 32-37 arası olan 5 hafta da doğum sonrasındaki izninize eklenmiş oluyor.