Duygumsu Haftadayız geçen hafta kontrolde bebişin başı yukarıdaydı ama 2 gündür kaburgalarıma çok baskı yapıyor ve arada kaburgama canımı acıtacak tekme atıyor. Yaşayan var mı sizce ayakları yukarıda olabilir mi