birmeleginannesi_ Başta 50likte benimde 142 çıktı doktorum çok yüksek 100 lük yapacağız dedi emin olmak için yaptırdım ve ilk 3 testim güzel çıktı 4üncü testim henüz çıkmamıştı öğrenemedim . Yani Dr şimdilik şeker hastası olacak gibi değilsin demişti boşuna evham yapmayın . Diyet veriyorlar her halükarda şeker çıksa bile direkt insülin vermezler .