Hivv Son regli tarihine göre 8 haftalık gebe olduğumu sanıyordum bugün ilk defa bebişi gördük doktor bebek 7 haftalık dedi canlı bi sorun yok dedi de normal mi? Geç döllenme falan bi şey demedi, normal mi ?
myangelson Hivv bazı doktorlar açmıyor. Benim doktorum da acmamisti 9 haftalıkken falan duymuştuk sesini o da düşük riskim vardı o yüzden. Doktorunuz öyle diyorsa bir sıkıntı yoktur merak etmeyin
Azra8Engin Hivv bana detaylı ultrason yapan doktor geç yumurtlama dedi. Kendi doktorum 2 hafta önde veya geride olması normal ultrasonu milim kaydirsam 1 hafta daha öne geçer problem yok dedi. Kendi doktorumla devam ettim sıkıntı yok bebis kucağımda şu an çok şükür.