Kızlar bugün kontrolüm var 5 yıldır süren bir sorun bu bağsur ama artık sıkıntı olmaya başladı. Çok yüksek ihtimalle ameliyat diyecek. Çünkü 5 yıl önce 2 haftalık kontrol vermişti gerileme olmazsa ameliyat demişti korkumdan gitmemiştim kontrole ve gerilemedi daha da büyüdü 😂 Hamileysem yine de yapılır mı ? Ve eğer yapılmazsa hamilelikte çok daha büyük sorun haline gelir mi ? Fikirlerinize ihtiyacım var 🥰