Merhaba anneler oğlum 4 yaşında 15 gün önce vücudunda değişik döküntüler cıktı sonra yanakları kızardı 2 defa doktora gittk 5. Hastalık dediler bütün vücudu geçti ama kollarında hala var ve çok kaşınıyo ne zaman geçer çok üüzlüyorum durumu yaşayan varmı?